ΣΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ 99.8 ΜΗΖ

Ο δικός σας ραδιοφωνικός σταθμός

 
 
 
 

Οι πέντε τροφές που περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια

Η βιταμίνη C είναι από τις πιο πολύτιμες και βασικές βιταμίνες για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Είναι, επίσης, γνωστό ότι τα εσπεριδοειδή και ειδικά τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Γνωρίζατε, ωστόσο, ότι υπάρχουν και αρκετές άλλες τροφές που αποτελούν καλύτερη πηγή της συγκεκριμένης βιταμίνης;

Ένα μεσαίο πορτοκάλι περιέχει περίπου 69,7 mg βιταμίνης C.

Δείτε μερικές από αυτές για να έχετε στο διαιτολόγιό σας εναλλακτικές επιλογές για την λήψη της βιταμίνης C.

Πιπεριές τσίλι: Μισή κούπα ψιλοκομμένες πιπεριές τσίλι περιέχει 17,8 mg βιταμίνης C.

Κόκκινες πιπεριές: Ναι, και πάλι πιπεριές! Οι κλασικές κόκκινες πιπεριές περιέχουν 190 mg βιταμίνης C.

Μπρόκολο: Με μόλις 30 θερμίδες ανά μερίδα, το μπρόκολο σας προσφέρει και 132 mg βιταμίνης C.

Παπάγια: Μία κούπα ψιλοκομμένη παπάγια έχει 88,3 mg βιταμίνης C.

Φράουλες: Μία κούπα από φράουλες περιέχει 84,7 mg βιταμίνης C.

ΣΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ 99.8 ΜHZ Ο δικός σας, αγαπημένος ραδιοφωνικός σταθμός

 

April 2021
M T W T F S S
« Mar    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Τελευταία άρθρα

Blogroll